Selasa, 3 Oktober 2017

OMEGA GUARD KUASA GABAN


 
Tau tak ikut kajian kan, rakyat Malaysia ni antara yang teramai overweight  kat southeast Asia tau..



Overweight ni bahaya tau..kita mudah kene risiko:

*strok

*sakit jantung

*kolestrol tinggi

*darah tinggi

  
 


Macam macam sakit boleh sampai kat kita bila overweight. Sebab tu kakpid sokong sangat bila abam Ajib ada niat nak turunkan berat badan. Alhamdulillah dari 94kg dah ke 86kg. Harap makin turun dengan konsisten ke 80 atau 7+kg.

 

Antara supplement yang abam ajib dan kakpid juga amalkan adalah Omega Guard. Kakpid suka sangat2 omega guard ni sebab dia ada macam-macam function yang bagus tau.

·         Merendahkan kolestrol

·         Melindungi jantung

·         Mengurangkan sakit sendi

·         Membakar lemak berlebihan

·         Meningkatkan system imunisasi

·         Mengekalkan tekanan darah

·         Membantu perkembangan otak dan IQ kanak kanak

 
Semua orang dalam rumah tu boleh ambil omega guard. Untuk Ibu ayah bagus untuk kurangkan kolestrol. Untuk atok nenek bagus untuk kurangkan risiko sakit jantung dan darah tinggi. Untuk anak-anak bagus untuk perkembangan IQ dan otak.

 

Janganlaa berkira untuk kesihatan orang yang kita sayang

 

 

Tiada ulasan: