Ahad, 3 September 2017

Supplement untuk ibu bapa

Asyik cari supplement untuk diri sendiri aje.. sekali sekala apa salahnya cari untuk ibu bapa pula? Prihatin pada kesihatan orang tua..
Cari laa yang betul-betul tidak membahayakan kesihatan ibu bapa. Cerita abah kakpid yang sakit sebab ambil ubat yang bukan bukan jadikanlah sempadan. Ramai yang share kisah tu di FB. 

Kalau untuk ibu bapa kita kakpid syorkan mesti lah vivix. Sebab apa?

Sebab tak perlu telan pil banyak-banyak. 1 sudu jek 1 hari minum vivix untuk kesihatan.

Kenapa vivix kakpid weh?

Ok..kakpid bagi beberapa sebab:
1. Kajian menunjukkan vivix guna tumbuh2an yang melawan agen penuaan. Bukanlaa mak abah korang jadi tak tua.. tidak!! Tapi dia akan tua secara sihat.

 
2. Ianya menyokong kesihatan secara menyeluruh

3. Memberikan tenaga dan kecergasan. Tak kesian ke tengok emak abah lemah jek.. kakpid tak sanggup ok. Sedih..risau semua ade

4. Membaiki dan meningkatkan prestasi sel dalam badan. Almaklumlaa dah tua, banyak sel yang dah lemah.

5. Melawan penyakit dan mengandungi anti oksida.

Kakpid..mak saya ade kencing manis, ade darah tinggi, sakit sendi..sakit jantung. Boleh ke amik vivix?

Mesti laa boleh insyaAllah. Banyak sangat testimonial yang vivix menurunkan kadar kencing manis dan sebagainya. Salah satunya abah kakpid laa.. elok jek paras gula dia sejak makan vivix.

Tapi kakpid vivix mahal..

Iya kakpid akui vivix memang mahal. Kenapa mahal?sebab khasiat dia yang tinggi tulaa. Tapi itu untuk kekalkan kesihatan ibu bapa kita kan?

Adik beradik ada berapa orang? Share laa.. jadi takkan rasa membebankan langsung. Macam kakpid kami share adik beradik jadi tak sampai rm100 pon sorang kene keluarkan. Vivix ni abah kakpid makan tahan lebih 1 bulan tau. Jadi bukan tiap2 bulan kene beli.

Ibu bapa masa kita kecik bergolok bergadai nak besarkan kita. Janganlaa berkira.

Nak rezeki murah tak?berbaktilaa pada ibu bapa. Kakpid dah rasa dah.. sentiasa memberi yang terbaik pada ibu bapa. Allah akan balas berganda-ganda. Percayalah!




Tiada ulasan: